Бухгалтерська фірма впевнено обслуговувала десятки замовників, формувала звіти і
незмінно була на зв’язку. Щоб знизити поточні витрати і не оплачувати свого штатного
адміністратора, його посада була скорочена і весь його комплекс робіт був переданий
йому на аутсорс за 0, 3 його ставки. Фахівець отримав офіційний вільний час, компанія
економію фонду заробітної плати і ситуація стабілізувалася . Дані за взаємною згодою були перенесені на сервер з 1С, який для зручності стояв у фахівця, при цьому система налагоджена і нормально функціонувала більше 3 років.
Всі бази і архіви клієнтів зберігалися там же. Бекапи робилися нечасто – хіба що на
прохання замовників. Ніхто не замислювався, що буде, якщо цей сервер вийде з ладу.
Адже головне – зараз все працює , і цього здавалося достатньо.
Фірма спиралася на випробувану схему: сервер з 1С у знайомого фахівця з IT, доступ
бухгалтерів через віддалений доступ, клієнти задоволені, оскільки все функціонує
оперативно. Сервер знаходився в квартирі IT-фахівця, підключений до його інтернету. Він
же займався його технічною підтримкою – оновлював Windows, стежив, щоб був
антивірус, іноді робив резервне копіювання, якщо хтось просив вивантаження бази. В
інший час про сервер ніхто не згадував. Для бухгалтерської фірми IT було чимось
невидимим, другорядним. Вони займалися своєю справою – звітами, актами, деклараціями
– і вважали, що цього достатньо.
Справжня неприємність виникла раптово. Одного ранку бухгалтери не змогли зайти в 1С.
Сервер не реагував. Зателефонували айтішнику – він приїхав, оглянув, підключив якісь
прилади і тільки зітхнув: диск «загинув». Даних не було ніде, крім старого бекапу,
зробленого майже рік тому. В одну мить компанія втратила всю поточну інформацію по
клієнтах, а разом з нею – можливість працювати. Клієнти дзвонили в паніці, а відповісти
їм було нічого.
Після пари днів відчаю бухгалтерська фірма почала шукати вихід. Їм терміново був
потрібен новий сервер, щоб хоч трохи відновити функціонування. За порадою знайомих
вони звернулися в SkyCloud. Розповіли, що сталося, і попросили допомогти: підняти
сервер 1С, налаштувати доступ, зробити так, щоб більше ніколи не втрачати дані. Їм було
потрібно швидке, надійне і зрозуміле рішення без зайвої IT-складності.
У SkyCloud миттєво запропонували комплексне рішення. Їм розгорнули новий сервер 1С в
дата-центрі і налаштували швидкий віддалений доступ для бухгалтерів, а найголовніше –
активували автоматичний розумний бекап. Тепер бази копіювалися щодня, а повні
резервні копії зберігалися щотижня. А ще, компанія отримала постійне адміністрування і
технічну підтримку, щоб більше ніколи не залишитися наодинці з проблемою.
Після того, як фірма перейшла в SkyCloud, вона змогла відновити більшу частину
інформації з архівів клієнтів, «первинки» з документів, і досить оперативно повернулася
до роботи. Всі співробітники бухгалтерської компанії отримали захищений віддалений
доступ до сервера 1С, система почала працювати стабільно.
Завдяки автоматичним резервним копіям, тепер дані зберігаються щодня без участі
співробітників цієї фірми. До того ж SkyCloud взяла на себе все адміністрування,
оновлення, моніторинг і технічну підтримку.
Внутрішні ризики, пов’язані з втратою даних і простоєм, були, на нашу думку, фактично
зведені до нуля.
Сергій, один з партнерів компанії, говорить прямо: раніше на IT просто не звертали
особливої уваги.
«Ну був у нас сервер, був айтішник. Все ніби працювало — навіщо лізти?» — згадує він.
Коли сталася надзвичайна подія, стало ясно: це слабке місце.
«Ми тоді і зрозуміли: бекапів немає, все зберігалося в одному місці, і ніхто толком не
стежив. Ми просто сподівалися, що нічого не трапиться», — додає Сергій.
Після переходу в SkyCloud, як він каже, відчули різницю.
«Тепер у нас є нормальний сервер, все зберігається в дата-центрі, копії робляться щодня
— я сам це перевіряв. Є підтримка, можна зателефонувати, запитати. Все прозоро», —
підкреслює він.
І підсумовує просто:
«Якби знали раніше, як це має працювати — перейшли б давно. Краще заплатити і спати
спокійно, ніж потім бігати і шукати, де загубилися всі дані».
ЗАПРОШУЄМО ДО СПІВПРАЦІ